Roncesvalles - Larrasoaina - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu Roncesvalles - Larrasoaina - Reisverslag uit Larrasoaña, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu

Roncesvalles - Larrasoaina

Blijf op de hoogte en volg Willem

02 Mei 2016 | Spanje, Larrasoaña

Gisteravond een eenvoudig pelgrims menu met wel 50 man. Ik zat bij 4 Koreanen. Een sprak een beetje Engels. Je begrijpt dat we niet een uitgebreid gesprek hadden.
Na weer een goede nacht geslapen hebben vertrok ik om half zeven. Nog een beetje donker en erg koud. Vandaag 28 km voor de boeg.
Al gauw komt de zon eraan. Een prima wandeldag.
We lopen door een prachtig gebied met af en toe een flinke klim. Mooie uitzichten!!
Halverwege de route koop ik een wandelstok want de afdalingen zijn erg glibberig.
Aan het eind van de wandeling loop ik in mijn overhemd. Het is al lekker warm geworden.
Om half 2 arriveer ik in de alberge.
Conclusie: prima wandeling en heel ander weer dan gisteren.

• 02 Mei 2016 - 14:23

Annemarie :

Klinkt goed! Nu bijkomen. Fijne dag!

• 02 Mei 2016 - 14:27

Hans Loeve:

Ha WillemWandel,

Had je wel verwacht he: vier seizoenen in een dag enzo .Na een paar dagen al stikveel indrukken heb ik het idee. Leuk om zo je wel (en nog geen wee!) te lezen van je. Geniet ervan.

• 02 Mei 2016 - 21:42

Gert Visser:

Beste PILGRIM JanWillem,
    Fijn dat je PROGRESS goed is!
    Voor morgen een zonnige wandeling.
    Gert & Corine

• 03 Mei 2016 - 09:48

Els:

We volgen je op de voet Jan Willem! Leuk om elke dag wat van je te horen/lezen! Doe voorzichtig op die gladde paden!
    Groetjes van Chris en Els

• 03 Mei 2016 - 10:05

Humphrey:

Ha JanWillem,

Mooi om te lezen dat het goed gaat. Ik zie dat je tot nu toe dezelfde afstanden hebt afgelegd en zelfs ook in dezelfde albergues hebt geslapen, zowel in Roncevalles als in Larrasoaña.
    Het is ws wel wennen met ruim 50 man in 1 ruimte te slapen.
    De eerstvolgende grote plaats is Pamplona...de pinchos (tapas) mag je eigenlijk niet missen...ze zijn verrukkelijk!
    Als de film The Way over de Camino met Martin Scheen hebt gezien, kom je langs verschillende plekken uit de film, o.a. de oude stenen brug waar Martin Scheen zijn rugzak in de rivier laat vallen en het park waar hij en zijn wandelmaatjes door de zigeuner uitgeleide worden gedaan.

Buen Camino Peregrino