Torres' del Rio- Logrono 20 km - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu Torres' del Rio- Logrono 20 km - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu

Torres' del Rio- Logrono 20 km

Blijf op de hoogte en volg Willem

07 Mei 2016 | Spanje, Logroño

Met 2 bananen op vertrekken we om 7 uur. Vandaag loopt ook een Spaanse dame mee.
Het regent een beetje. Dat is even wennen. Met een regenjas aan en klimmen heb je het gauw erg warm. En met die regen mis je ook de mooie vergezichten.
Na 2 uur, Viana, eindelijk koffie met een sandwich. Helemaal goed. De regen is opgehouden!
Omdat we gisteren een lange etappe hebben gelopen zijn we heel veel bekende gezichten kwijt. Omdat je steeds ongeveer dezelfde etappes loopt zie je steeds dezelfde personen. Dus tijdens het lopen wens je elkaar steeds "buen camino" toe. Heel gezellig!
Om 13 uur komen we aan in Lugrono. We drinken nog samen koffie en nemen afscheid van de Spaanse dame. Veel Spaanse mensen lopen in een weekend een paar etappes van de camino.
Ook vandaag weer een prima albergue. Na het douchen loop ik het gezellige en historische stadje in.
Jammer de winkels gaan pas weer om 17 uur open. Ik ga op een terrasje op het kerkplein met een cerveza zitten om dit verslag typen.
Niet slecht.

  • 07 Mei 2016 - 20:22

    Hans Loeve:

    Mooi, nu zag ik je op de foto en weet ik dat je er echt bent. Je moet het maar geloven anders he, al die verhalen. Ik kan me voorstellen dat je wel vrienden maakt zo. Succes weer!

  • 07 Mei 2016 - 22:03

    Els De Goederen:

    Leuk om je belevenissen te volgen, ik krijg ook enorm de kriebels om een keer te gaan.
    Maar dan wel VOOR mijn 60ste !!
    Heel veel wandelplezier.

  • 07 Mei 2016 - 22:49

    Els:

    Hoi JanWillem, hier erg mooi weer, 28 gr. Je bent nu 1 week weg, nog 5 te gaan! Maar je hebt het gezellig zie ik op de foto's en lees ik in de verhalen, dus zal wel lukken! Veel plezier! Groeten van Chris en Els

  • 08 Mei 2016 - 10:47

    Hans Gerritsen:

    Hallo Jan Willem,
    Ben net terug van Marleen op Curaçao en ben vanaf nu een trouwe volger .......Wat een fantastisch avontuur ......en die contacten internationaal lijken me ook geweldig ....heel veel plezier nog het laatste stuk..volgens mij gaat het je goed af ....
    Hartelijke groet Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 8625

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 11 Juni 2016

Santiago de Compostela: Pilgrim's Progress

Landen bezocht: