Puente Villarente - Leon 15 km - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Willem Wandel - WaarBenJij.nu Puente Villarente - Leon 15 km - Reisverslag uit León de los Aldamas, Mexico van Willem Wandel - WaarBenJij.nu

Puente Villarente - Leon 15 km

Blijf op de hoogte en volg Willem

19 Mei 2016 | Mexico, León de los Aldamas

Vandaag maar 15 km te gaan, hotel in Leon is geboekt, dus ik hoef niet zo vroeg weg.
Wederom goed wandelweer: zon en niet te warm. Een mooi wandelpad, maar de industriële bebouwing geeft aan dat we een grote stad naderen. Als ik een heuvelrug overtrek zie ik Leon in het dal liggen. In de verte de kathedraal.
Bij de kathedraal ga ik lekker uitpuffen op een terrasje. Na een kwartiertje komen Janna, Oekraïne en haar reisgenoot Valimir, Moldavië er ook aanlopen. Leuk want ik heb ze al 2 dagen niet meer gezien. Lekker koffie gedronken en een foto van ons samen gemaakt.
Leon is een mooie stad. Nog mooier en groter dan Burgos. Het is gezellig druk. Veel pelgrims passeren.
Ik neem afscheid van Janna en Valimir en loop door naar mijn hotel. Heerlijk weer even uit de pelgrimtrein en even een eigen slaapkamer. Na het douchen lekker chillen op mijn kamer.
Straks ga ik de stad een beetje verkennen en een hapje eten.

  • 19 Mei 2016 - 17:09

    Annemarie :

    Een keertje wat korter lopen lijkt me ook niet verkeerd!
    Lekker eens in je uppie is vast ook eens prettig.
    Leuk ook wel om zoveel mensen te ontmoeten. Fijne avond!!!!!

  • 19 Mei 2016 - 17:36

    Hans (en Dylan Deze Keer) Loeve:

    Hoi Jan-Willem,

    Laat ik ook eens meekijken dacht ik. Ziet er leuk uit allemaal! En leuk dat je ook andere mensen heb ontmoet.

    Soms moet je ook even genieten op een terrasje inderdaad!

    Veel succes nog en vooral veel plezier.

    Groetjes Dylan, (en ook Hansjepansje)


  • 19 Mei 2016 - 21:06

    Evelien:

    Hoi Jan Willem,
    Fijn dat het zo voorspoedig gaat! Goede wandelreis verder!!!
    Dikke knuffel Evelien

  • 19 Mei 2016 - 21:21

    Pa:

    Elke avond met spanning kijken. Het gaat lekker.Volgens de kaart ben je over de helft. Klopt dat ?
    Het allerbeste en geniet ervan. Veel sterkte. Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 8623

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 11 Juni 2016

Santiago de Compostela: Pilgrim's Progress

Landen bezocht: