Pamplona - Puenta de Reina - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu Pamplona - Puenta de Reina - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu

Pamplona - Puenta de Reina

Blijf op de hoogte en volg Willem

04 Mei 2016 | Spanje, Puente la Reina

Vanmorgen werden we om zes uur wakker met taize liederen. Een goed begin van de dag.
Na het ontbijt met toast ga ik om kwart voor zeven op pad. Eerst nog een keer door de historische poort van Pamplona. De stad uit.
Na verloop van tijd lopen we weer op kleine paden. Het is weer prachtig maar ook pittig. Er is veel hoogte verschil.
Het is vandaag de warmste dag tot nu toe, dus korte broek.
Ik wordt ingehaald door de Denen die ik ook al eergisteren had gezien. We lopen samen op.
Om 10 uur pauzeren met een kop koffie en een broodje. Veel bloeiend koolzaad en windmolens. We zijn blij als we warm en bezweet om 13 uur in de albergue aankomen.
Weer een prima plek. Boven de albergue is een restaurant waar we vanavond gaan eten. Lekker makkelijk.
In de middag gaan we even een biertje drinken in het stadje Puenta la Reina. Daarna natuurlijk lekker luieren op bed.
Morgen maak ik een mooie foto van de beroemde oude brug. Ik ben vergeten een foto te maken.

• 04 Mei 2016 - 17:23

Annemarie :

Best een beetje jaloers op alles mooie dingen die je ziet maar het is je gegund hoor!!
    Fijn dat mooie weer vandaag. Geniet van alles

• 04 Mei 2016 - 17:47

Hans Loeve:

Wat smaakt een biertje dan lekker na zo'n warme wandeling he?. Wat een prachtige beelden man, genieten. Leuk dat je genoeg aanspraak hebt na tijdens en de wandeling.

• 04 Mei 2016 - 18:21

Herman:

Gelukkig is je tocht niet zo eenzaam, als ik had gedacht. En je ziet nog prachtige dingen ook. Geniet er maar van. Nog geen blaren?

• 04 Mei 2016 - 18:45

Els:

Hallo WillemWandel

Wat leuk om elke dag onder het eten een mail van je te krijgen.
    Ik lees het meteen hard op voor met als gevolg dat Jan elke keer zegt: zullen wij daar ook gaan lopen.....we zijn ech jaloers.
    Je hebt vast heerlijk gegeten in het restaurant, een goede nachtrust en morgen weer een goede looproute. Groeten Jan en Els

• 04 Mei 2016 - 18:53

Wim Martens:

Dag WillemWandel,

Weer een mooi verhaal vandaag. En prachtige foto's, zeker die foto met de kerk temidden van het bloeiende koolzaad. Goede maaltijd vanavond en morgen maar weer vroeg op. Hartelijke groet, Wim

• 04 Mei 2016 - 19:54

Joke:

Mooie verhalen Jan Willem. En wat gaaf dat je zoveel verschillende mensen ontmoet en leert kennen. Heel veel succes met de rest van je reis maar dat komt wel goed! Groetjes joke

• 05 Mei 2016 - 09:33

Humphrey:

De spirit van de Camino heeft jou al aardig te pakken...geniet met volle teugen!
    Ik geniet ook van jouw verhalen en mooie foto's...het is een soort van herbeleven!!!