Carrion de los Condes - Terradillos de los Templar - Reisverslag uit Terradillos de Templarios, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu Carrion de los Condes - Terradillos de los Templar - Reisverslag uit Terradillos de Templarios, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu

Carrion de los Condes - Terradillos de los Templar

Blijf op de hoogte en volg Willem

16 Mei 2016 | Spanje, Terradillos de Templarios

Het is een heldere en frisse ochtend als we om kwart voor zeven op pad gaan. Goed wandelweer.
We ( Rob en ik ) lopen door een brede vlakte. Vroeger trokken hier herders met schapen en koeien. In het voorjaar noordwaarts naar de groene weiden van de bergen. In het najaar zuidwaarts naar de binnen landen. Het landschap is een beetje saai en nodigt niet uit om mooie plaatjes te schieten.

Na 2 tussenstops arriveren we om half een in Terradillos de los Templarios, een boerendorp waar niets te beleven valt.
De albergue is wel prima.
De temperatuur is ook goed. Als ik dit zit te typen in zeven uur, zit ik lekker in het zonnetje.
Al met al een prima en rustig dagje.

  • 16 Mei 2016 - 19:41

    Hans Loeve:

    Je bent natuurlijk een beetje verwend, maar zelfs de vlaktes met de bloemen en zo'n poeltje zijn zelfs mooi. Die info haal je zeker allemaal uit je gids? Veel plezier morgen en welterusten.

  • 16 Mei 2016 - 20:30

    Arthur:

    Je blijft in iedergeval oog houden op mooie plaatjes!! groet van ons!

  • 16 Mei 2016 - 20:38

    Wim Martens:

    Dag WillemWandel,

    Toch weer 25 km vandaag. Een mooie prestatie. Zeker na al die dagen van ruim 30 km. Zoals ik al via de whatsapp aangaf, petje af. Nettie en ik hebben vandaag ruim 9 km gewandeld, ook een mooie prestatie, maar dat valt toch in het niet bij de afstanden die jij dagelijks loopt.

    Ook al is het landschap misschien wat saai, toch 3 mooie foto's en zo te zien ook mooi weer.

    Dank voor je update. Ik kijk weer uit naar morgen. Hartelijke groet, Wim


  • 17 Mei 2016 - 16:12

    Marijke En Wim:

    Hallo Willem Wandel, na een paar dagen op een koude camping , gezellig bij de kachel jouw verslagen lezen. tot mijn grote schrik zag ik dat ik je verjaardag was vergeten , maar alsnog van harte gefeliciteerd.
    Mijn complimenten , petje af, elke dag een lange wandeling en je weet niet hoe de paden/wegen zijn. Iedere morgen vroeg uit de veren. wij genieten van je verslagen en de mooie foto's. succes en groetjes van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 8642

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 11 Juni 2016

Santiago de Compostela: Pilgrim's Progress

Landen bezocht: