Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu Burgos - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu

Burgos

Blijf op de hoogte en volg Willem

12 Mei 2016 | Spanje, Burgos

Burgos. Hotel Boutigue Museo
Wat een luxe: een buffetontbijt. Helemaal goed.
Het is nog een beetje druilerig weer als ik de oude stad Burgos binnen loop. Burgos was een koningsstad en mede door de camino groot geworden.
Ik koop een kaartje voor het bezichtigen van de kathedraal. Indrukwekkend. Bizar veel mooie religieuze kunst. Met een audio begeleiding loop ik overal langs.
Ik heb genoten.
Intussen is het droog en zijn de winkels open, de stad komt tot leven. Ik zie pelgrims die door de camino straat lopen. Zij laten Burgos voor wat het is en gaan door op de camino. Morgen ga ik ze achter na. Ik heb er wel weer zin in!
Het kasteel ligt op een hoogte, zo kan ik mooi over de stad kijken.
Na een hapje ga ik naar mijn hotel terug. Lekker chillen met een gedownloade krant. Ik ben weer helemaal op de hoogte.
Straks weer wat boodschappen doen voor de wandeling van morgen. En daarna natuurlijk nog ergens eten.
Al met al een prima dagje.

  • 12 Mei 2016 - 16:29

    Yvonne:

    hoi Jan Willem,
    ik denk dat we t.z.t. al jouw mooie foto's op de wand van de oefenzaal kunnen bewonderen in groot formaat. Dan krijgen we tekst en uitleg bij al het moois wat dan voor ons te zien is.
    Morgen grote dag: 60 jaar en geen lijfelijke knuffels van de familie. Neem er een lekkere "neut" op.
    Alvast van harte en hartelijke groetjes Yvonne

  • 12 Mei 2016 - 16:46

    Hans Loeve:

    Genieten volop dus!Blaren en spierpijn zijn van minder belang want daar rep je al een paar dagen niet over. Goed teken! O ja wat wil je voor je verjaardag. Misschien wip ik wel ff langs, ziet er allemaal zo mooi uit namelijk.

  • 13 Mei 2016 - 09:29

    Peter:

    Gefeliciteerd, 60 jaar en dan in Burgos zijn! Geniet van de dag en al het moois. En nog een geweldige tijd gewenst. Groetjes. Peter

  • 13 Mei 2016 - 17:26

    Herman:

    Hoi Jan Willem,

    Fijn dat je van je vrije dagen hebt genoten. Van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag. Wij wensen je nog vele gezonde jaren toe. Maar nu eerst nog maar even verder wandelen.

    Hartelijke groet,

    Herman en Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 8669

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 11 Juni 2016

Santiago de Compostela: Pilgrim's Progress

Landen bezocht: