Burgos - Hontanas 31 km - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu Burgos - Hontanas 31 km - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Willem Wandel - WaarBenJij.nu

Burgos - Hontanas 31 km

Blijf op de hoogte en volg Willem

13 Mei 2016 | Spanje, Hontanas

Vrijdag 13 mei 2016: ik word 60 jaar!
Een bijzondere dag. Een mooie leeftijd. Ook bijzondere omstandigheden: ik ben alleen.
Bij het wakker worden is de eerste felicitatie per app al binnen: Dineke. Er zullen nog veel felicitaties volgen per app of per telefoon. Bedankt allemaal!
Als ik het gordijn open schuif zie dat het regent. Dus regenjas aan. Ik vertrek met een volle buik vanuit het hotel om kwart voor acht. Eerst de buitenwijken van Burgos door. Weer een glooiend landschap. Niet erg opwindend, zeker niet als het regent. Ik loop aan een stuk door tot 12 uur. Ik ben dan in Hornillos del Camino. Even een koffie met sandwich en dan weer verder. Het regent niet meer, maar dan loop ik wel 4 km in de blubber en dat is geen pretje. Mijn wandelstok komt goed van pas anders was ik vast uit gegleden. Behoorlijk moe kom ik om 14 uur aan in Hontanas. Gelukkig hier een prima en modern albergue. Een douche met daarna een biertje doen wonderen.
Het is druk op de camino. Ik zit in de hal om 16 uur dit verslag te typen en zie dat nieuwe pelgrims geweigerd worden: completo!
Eerst lekker uitrusten en vanavond kan ik hier eten. Dat is makkelijk.
Vrijdag 13 mei 2016: ik word 60 jaar!

  • 13 Mei 2016 - 19:50

    Hans Gerritsen:

    Jan Willem ...
    Van harte gefeliciteerd met je 60 e verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat bijzonder , om in deze omstandigheden 60 te worden .....en nog super fit zoals blijkt uit je verslagen ....wat een geluk ...nogmaals van harte proficiat en ik zie al weer uit naar je volgende verslag ......
    Groet Hans

  • 13 Mei 2016 - 20:04

    Hans & Ina:

    Hoi Jan Willem,

    ook namens ons van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag.
    Het gaat goed hè? Hartstikke mooi. Doorgaan zo.
    Neem vanavond maar een lekker borreltje op jezelf.

    groet
    Hans & Ina.

  • 13 Mei 2016 - 20:52

    Hans Loeve:

    Van Harte Jan Willem. Volgend jaar weer hier vieren hoor! Zo leuk om te lezen dat je zo geniet. Ondanks blubber enregen. Met een douche en een biertje ben je er weer. Hier is het mooie weer voorbij eventjes. Maar maandag ga ik wel voor het eerst weer vissen. Groetjes en felicitaties van ons allemaal.

  • 13 Mei 2016 - 21:28

    Teun En Ries Brouwer:

    Van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag. Prachtige belevenissen maak jij mee. We vinden het erg leuk om je zo elkedag te kunnen volgen. Maar echt blauwe luchten heb je , geloof ik, nog niet meegemaakt. We hopen dat de zon weer snel gaat schijnen.
    Je zit nu al goed in de routine van vroeg opstaan, lopen, broodje eten en dan bijtijds aankomen in de overnachtingsplaats. Uit jouw verhalen maken wij op, dat er sprake is van een druk voetgangersverkeer. Lopen Mensen ook weer terug naar huis, als zij in santiago zijn geweest?

    Groeten,

    Teun en Ries

  • 13 Mei 2016 - 23:06

    Arthur:

    J.W. van harte gefeliciteerd!!!! Je bent een kanjer van 60 jaar!!!!

  • 14 Mei 2016 - 01:45

    Herman:

    Hoi Jan Willem,

    Nogmaals van harte gefeliciteerd met je 60e verjaardag. Lijkt me wel apart om dat in je eentje te vieren.
    Klaarblijkelijk kun je daar in je eentje ook nog een feestje van maken met een douche en een biertje.
    Geniet er maar van. Wij zijn net terug van een vriendin die even oud is en vandaag ook 60 is geworden.

    Groeten,

    Herman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willem

Actief sinds 26 Feb. 2016
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 8646

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 11 Juni 2016

Santiago de Compostela: Pilgrim's Progress

Landen bezocht: